Blog

info@akademidelisi.com * 0 (312) 276 75 93 * Her bölümden, Ödev Yazdırma, Proje Yaptırma, Tez Yazdırma, Rapor Yazdırma, Makale Yazdırma, Araştırma Yazdırma, Tez Önerisi Yazdırma talepleriniz için iletişim adreslerini kullanın. Makale YAZDIRMA siteleri, Parayla makale YAZDIRMA, Seo makale fiyatları, Sayfa başı yazı yazma ücreti, İngilizce makale yazdırma, Akademik makale YAZDIRMA, Makale Fiyatları 2022, Makale yazma, Blog Yazdırma, Blog Yazdırmak İstiyorum

Otomatik Test Teknikleri

Piksel Değeri – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Renk ve Aydınlatma • Donanıma, göz özelliklerine ve gama düzeltmeye RGB rengini tanıtın • OpenGL’de renk enterpolasyonunu ve düzgün gölgelemeyi anlayın • OpenGL aydınlatmasını kurun: ortam, dağınık, aynasal ve çoklu ışık kaynakları • Arka yüz ayırma ve yüzey gölgeleme modellerini anlama Renk Bir ekranda, bir piksel rengi kırmızı, yeşil ve mavi (RGB) vektörü olarak belirtilir.…
Devamı


25 Mart 2023 0
Adlandırma Kuralları

3D Kırpma – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Bir Küp Karşısında 3D Kırpma Bir kübe karşı 3B noktayı kırpmak altı karşılaştırmada yapılabilir. Bir noktayı altı bitlik altı karşılaştırmasıyla temsil edersek, bir 3B çizgi kırpılmasına kolayca karar verebiliriz. Bir çizginin 6 bitinin iki uç noktası 000000 ise (OR mantığı sıfıra eşittir), bu durumda çizginin bitiş noktaları küpün içindedir. Sıfıra eşit olmayan iki uç noktada…
Devamı


25 Mart 2023 0
Simülasyon – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

2 Boyutlu Görünüm – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

2 Boyutlu Görünüm Ekran 2 boyutlu bir görünümdür ve modelimiz 3 boyutlu olabilir. 3B görüntülemede, 3B modellerin 2B’ye nasıl yansıtılacağına ilişkin bir projeksiyon yöntemini (paralel veya perspektif) belirleyen bir görüntüleme hacmi belirtmemiz gerekir. İzdüşüm çizgileri, 3B modellerdeki tepe noktalarından, görünüm alanına karşılık gelen bir 2B görünüm düzlemi olan yansıtma düzlemindeki yansıtılan köşe noktalarına gider. Bir…
Devamı


25 Mart 2023 0
Betik Düzenleyici

3B Modeller – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Çarpışma Algılama Görünür model belirlemeye ek olarak, çarpışma algılama için sınırlayıcı hacimler de kullanılır. Bir animasyondaki iki modelin birbirine geçmesini önlemek için, fiziksel mesafelerine ve çarpışmalarına karar vermek için sınırlayıcı hacimlerini kullanabiliriz. Elbette sınırlayıcı hacim, küre gibi bir kutudan farklı bir şekilde olabilir. İki kürenin merkezleri arasındaki uzaklık kürelerin iki yarıçapının toplamından büyükse, iki modelin…
Devamı


25 Mart 2023 0
Format Verileri

Gizli Yüzey Kaldırma – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

3B Çevirme, Döndürme ve Ölçeklendirme 3B’de öteleme ve ölçeklendirme için yalnızca x ve y ekseni boyunca değil, aynı zamanda z ekseni boyunca da çevirebilir veya ölçeklendirebiliriz. Döndürme için z ekseni etrafında dönmenin yanı sıra x ekseni ve y ekseni etrafında da dönebiliriz. Homojen koordinatlarda öteleme, döndürme ve ölçekleme için 3B dönüşüm matrisleri aşağıdaki gibidir. OpenGL’de…
Devamı


25 Mart 2023 0
Yazılım Sisteminin Evrimi

Dönüşüm ve Görüntüleme – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Dönüşüm ve Görüntüleme • Temel dönüştürme ve görüntüleme yöntemlerini anlama • 3B gizli yüzey kaldırma ve çarpışma algılamayı anlama • OpenGL’de 3B modeller (koni, silindir ve küre) ve bunların animasyonlarını tasarlayın ve uygulayın Geometrik Dönüşüm İçinde, ilkel modeller oluşturmayı ve taramayı dönüştürmeyi tartıştık. Bilgisayar tabanlı bir model oluşturulduktan sonra hareket ettirilebilir ve hatta tamamen farklı…
Devamı


25 Mart 2023 0
Otomatik Test Teknikleri

Piksel Yoğunluğu – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Piksel Yoğunluğu Ağırlıksız alan örneklemesi, piksel yoğunluğunu yalnızca örtüşen alana göre belirler. Ağırlıksız alan örneklemesi için, bir piksel tamamen çizginin içinde veya dışında değilse, dikdörtgen çizgi alanının sınırları tarafından iki veya daha fazla alana bölünür. Çizginin içindeki kısım piksel yoğunluğunu belirler. Ağırlıklı alan örneklemesi, bir piksel içindeki eşit alanların eşit olmayan bir şekilde katkıda bulunmasına…
Devamı


25 Mart 2023 0
Tablo Oluşturma – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma v

Tablo Oluşturma – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Tablo Oluşturma Kenar Tablosunu oluşturduktan sonra, y=0’dan Kenar Tablosunun sonuna kadar her bir tarama satırından geçerek tarama dönüştürmeye başlayabiliriz: 1. Geçerli y için Kenar Tablosunda öğeler varsa, bunları Etkin Kenar Tablosu adlı bağlantılı bir listeye taşıyın. Etkin Kenar Tablosunu x yuvasında sıralayın ve geçerli y’deki x koordinat çiftleri arasındaki açıklıkları doldurun. 2. y = y+1.…
Devamı


25 Mart 2023 0
Platformlar Arası Farklılıklar

Tarama Dönüştürme Çizgileri – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Tarama Dönüştürme Çizgileri Bir çizgi nesnesi, iki uç noktası (x0, y0) ve (xn, yn) olan soyut bir model olarak tanımlanır. Bir grafik kitaplığı işlevi tarafından taranarak çerçeve arabelleğine dönüştürülür. Doğru denklemi y = mx + B’dir, burada eğim m = (yn-y0)/(xn-x0) ve B bir sabittir. -1≤m≤1 varsayalım. Satırdaki pikseller için xi+1 = xi + 1…
Devamı


25 Mart 2023 0
Ticari Yazılım Geliştirme 

Grafik Yazılım Araçları – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma 

Grafik Yazılım Araçları  Bir grafik ekran, piksel adı verilen ince noktalardan oluşan bir diziden oluşan bir çizim alanıdır. Bir grafik sisteminin kalbinde, yıldırım hızında belirli bir piksele hareket edebilen ve pikseli belirli bir renkle kırmızı, yeşil ve mavi (RGB) vektör değeriyle çizebilen sihirli bir kalem vardır. Bu kalem, basit bir boya fırçası gibi bir giriş…
Devamı


25 Mart 2023 0