Blog

info@akademidelisi.com * 0 (312) 276 75 93 * Her bölümden, Ödev Yazdırma, Proje Yaptırma, Tez Yazdırma, Rapor Yazdırma, Makale Yazdırma, Araştırma Yazdırma, Tez Önerisi Yazdırma talepleriniz için iletişim adreslerini kullanın. Makale YAZDIRMA siteleri, Parayla makale YAZDIRMA, Seo makale fiyatları, Sayfa başı yazı yazma ücreti, İngilizce makale yazdırma, Akademik makale YAZDIRMA, Makale Fiyatları 2022, Makale yazma, Blog Yazdırma, Blog Yazdırmak İstiyorum

Betik Düzenleyici

Kübik Eğriler – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Çok Yüzlüler Bir polihedron, yüzeyi düz çokgenlerden oluşan rastgele bir 3B şekildir. Düzenli bir çokyüzlü, yüzleri ve köşeleri aynı görünendir. Yalnızca beş normal çokyüzlü vardır: bir tepe noktasında üç eşkenar üçgen bulunan dörtyüzlü 4 yüz; küp 6, bir tepe noktasında üç kare ile karşı karşıyadır; oktahedron 8, bir tepe noktasında dört eşkenar üçgenle yüzleşir; dodecahedron…
Devamı


5 Nisan 2023 0
Platformlar Arası Farklılıklar

JAR Dosyası Oluşturma – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Rastgele Oluşturulan Noktaların Çizilmesi J1_1_Point, J1_0_Point’i genişletir, böylece J1_0_Point’ten özel olmayan tüm yöntemleri devralır. Yapıcıyı ve bazı yöntemleri yeniden kullanabiliriz. 1. J1_1_Point, süper (önceki) sınıf üzerine kuruludur (genişler), böylece onun yöntemlerini yeniden kullanabiliriz. Süper sınıfın yapıcısı, çizimi ve olay işlemeyi başlatmak için otomatik olarak çağrılır. Burada tek bir çerçeve arabelleği kullanmayı belirtiyoruz. Çerçeve arabelleği, bir…
Devamı


5 Nisan 2023 0
Sürüm Örneği Sunmak

Java Geliştirme Kiti – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Java Geliştirme Kiti JOGL, neredeyse tüm satıcı uzantılarının yanı sıra OpenGL spesifikasyonundaki API’lere tam erişim sağlar. JOGL’yi kurmak ve çalıştırmak için Java Development Kit’i kurmamız gerekiyor. Ayrıca kodlamaya yardımcı olması için bir Java IDE de tercih edilmektedir. Aşağıdaki adımlar, Java, JOGL ve Eclipse veya JBuilder IDE’yi kurarken size yol gösterecektir. 1. Java Geliştirme Kitini Yükleme…
Devamı


30 Mart 2023 0
Format Verileri

Haritalama Yöntemi – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Haritalama Yöntemi Birkaç farklı ortam haritalama yöntemi vardır. Bunlardan biri, nesne modelini kaplayan altı yüzü olan bir kutu kullanan kübik eşleme olarak adlandırılır. İlk sorun, çevre haritasını nasıl oluşturacağımızdır. Basit bir çözüm, nesneyi çevreleyen altı yönde (sol, sağ, alt, üst, ön, arka) altı resim çekmek ve bunları bir birim küp (x=-1, x=1, y=) oluşturmak için…
Devamı


30 Mart 2023 0
Adlandırma Kuralları

Gelişmiş Eşleme – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Gelişmiş Eşleme 3B nesnelerde dokuyu bantlamak için kullanmak, orijinal doku eşleme fikridir. Doku hafızası ve OpenGL mekanizması, geleneksel doku eşleme yönteminin ötesinde başka bazı yollar için de kullanılır. Aşağıda, dokuları kullanmada bazı gelişmiş yöntemleri tanıtıyoruz. Yöntemler yıllar içinde çok az araştırmacı tarafından çalışılmış, ancak piksel (fragment) gölgeleme işlemlerindeki gelişmeler nedeniyle çok popüler hale gelmiştir. GPU,…
Devamı


30 Mart 2023 0
Yazılım Sisteminin Evrimi

Piksel ve Metin İlişkileri – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Doku Eşleme Grafik oluşturmada, bir görüntü bir modelin yüzeyine eşlenebilir. Yani, bir pikselin rengini çerçeve arabelleğine yazarken, grafik sistemi bir görüntüden alınan bir rengi kullanabilir. Bunu yapmak için, doku adı verilen bir görüntü parçası sağlamamız gerekiyor. Doku eşleme, tarama dönüştürme sırasında modelin karşılık gelen piksellerini değiştirmek veya değiştirmek için doku piksellerini (yani metinleri) kullanma işlemidir.…
Devamı


30 Mart 2023 0
Platformlar Arası Farklılıklar

Karıştırma Fonksiyonları – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Karıştırma Fonksiyonları • Şeffaflık, kenar yumuşatma ve sis elde etmek için OpenGL harmanlamayı anlayın • Görüntüleri doğrudan işlemek veya doku eşlemek için kullanın • OpenGL doku eşleme programlarını anlama İki renk bileşeni Iλ1 ve Iλ2 verildiğinde, iki değerin karışımı, ikisi arasında bir enterpolasyondur. Şeffaflık harmanlanarak elde edilir. İki saydam çokgen verildiğinde, her piksel rengi, izdüşüm çizgisi…
Devamı


30 Mart 2023 0
Ticari Yazılım Geliştirme 

Piksel Aydınlatması – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Piksel Aydınlatması Ray izleme ve radiosity, OpenGL’de sağlanmayan, daha iyi gerçekçiliğe ulaşan gelişmiş küresel aydınlatma ve işleme modelleridir. Zaman alan yöntemlerdir, bu nedenle mevcut grafik donanımıyla pratik bir gerçek zamanlı animasyon mümkün değildir. Burada sadece genel kavramları tanıtıyoruz. Işın izleme, öğrendiğimiz aydınlatma modelinin bir uzantısıdır. Işık ışınları, ışık kaynaklarından bakış açısına doğru hareket eder. En…
Devamı


30 Mart 2023 0
Ticari Yazılım Geliştirme 

Yüzey Gölgelendirme – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

OpenGL Aydınlatma Modeli Hem ışık kaynağı hem de malzeme birden çok bileşene sahiptir: ortam, dağınık ve aynasal. Son köşe rengi, tüm bu bileşenlerin bir entegrasyonudur. Önceki örneklerde, tüm bileşenleri belirtmemiş olsak da, OpenGL önceden tanımlanmış varsayılan değerleri kullandı. Gerekirse, tüm farklı aydınlatma bileşenlerini, ele aldığımız örneklerden farklı aydınlatma bileşenleri arasında bir karşılaştırma yaparak belirtebiliriz. Hareketli…
Devamı


26 Mart 2023 0
Yazılım Değerlendirme Raporları

Renk İnterpolasyonu – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Renk İnterpolasyonu OpenGL’de, bir ilkel için renkleri kullanmanın iki farklı modeli (düz gölgeleme ve düzgün gölgeleme) arasında seçim yapmak için glShadeModel(GL_FLAT) veya glShadeModel(GL_SMOOTH) kullanırız. GL_FLAT ile, ilkeldeki tüm pikseller için glColor3f() tarafından belirtilen bir rengi kullanırız. Örneğin Örnekte glShadeModel(GL_FLAT) çağırırsak, farklı köşeler için farklı renkler belirtmiş olsak da drawtriangle()’da sadece bir renk kullanılacaktır. OpenGL sistemlerine…
Devamı


25 Mart 2023 0