Blog

info@akademidelisi.com * 0 (312) 276 75 93 * Her bölümden, Ödev Yazdırma, Proje Yaptırma, Tez Yazdırma, Rapor Yazdırma, Makale Yazdırma, Araştırma Yazdırma, Tez Önerisi Yazdırma talepleriniz için iletişim adreslerini kullanın. Makale YAZDIRMA siteleri, Parayla makale YAZDIRMA, Seo makale fiyatları, Sayfa başı yazı yazma ücreti, İngilizce makale yazdırma, Akademik makale YAZDIRMA, Makale Fiyatları 2022, Makale yazma, Blog Yazdırma, Blog Yazdırmak İstiyorum

İşlevsel Olmayan Nitelikler

Şablon Görünümü Oluşturma – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Derinlik Şablon Görünümü Oluşturma Merkez küpün etrafında dönen ışıklarımız olduğundan, doğru işleme sonuçları sağlamak için ekrana çizilen her pikselin derinliğini takip etmek için derinlik arabelleğini kullanırız. Önce bir derinlik arabelleği (yani bir DepthStencil dokusu) oluşturuyoruz. Ardından, derinlik arabelleğini grafik boru hattına bağlamak için derinlik arabelleğinin bir DepthStencilView’ını yaratırız. Aşağıda bir derinlik arabelleği ve bir DepthStencilView…
Devamı


3 Mayıs 2023 0
Platformlar Arası Farklılıklar

Köşe Arabelleği – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Köşe Arabelleği Nokta, çizgi listesi, çizgi şeridi, üçgen listesi ve üçgen şeridi için gerçek köşe verileri oluşturuyoruz. Birden çok köşe arabelleği oluşturmak yerine, tüm bu köşeleri tek bir ara belleğe koyuyoruz ve farklı ilkelleri işlemek için ofset ve köşe sayımı kullanıyoruz. İlk adım, aşağıdaki kodu kullanarak bir köşe dizisi oluşturmaktır. g_totalVertexNum global değişkeni, tüm ilkel…
Devamı


3 Mayıs 2023 0
Betik Düzenleyici

Render İlkelleri – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Render İlkelleri Burada noktalar, çizgiler ve üçgenler de dahil olmak üzere ilkelleri oluşturmak için çerçevemizi genişletiyoruz. Önce ilkel öğeler için bir dizi 3B konum oluşturuyoruz ve ardından köşe gölgelendiricide ilkel konumları ve renkleri değiştirerek ilkelleri canlandırıyoruz. Temel Öğeler Oluşturma InitD3D10Device yönteminde, gölgelendirici oluşturmayı etkinleştirmek için bazı yeni kod segmentleri ekliyoruz. Efekt dosyasından bir efekt nesnesi…
Devamı


3 Mayıs 2023 0
Yazılım Sisteminin Evrimi

Geliştirme Ortamı Kurma – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Geliştirme Ortamı Kurma Burada geliştirme ortamını kuruyoruz ve örnekler için örnek bir çerçeve oluşturuyoruz. Öncelikle Direct3D 10 uyumlu bir ekran kartına ve Microsoft Windows Vista işletim sistemine sahip olmamız gerekiyor. Bu bölümdeki örnekler bir NVIDIA 8600GT ekran kartı üzerinde test edilmiştir. Ardından, Direct3D programlama için gerekli olan DirectX SDK’yı arayıp indirmemiz gerekiyor. Ardından DirectX programını…
Devamı


3 Mayıs 2023 0
Sürüm Örneği Sunmak

Site Kordinatları – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Site Kordinatları Doku eşleme için, her köşe için doku koordinatlarını belirtmemiz gerekir. Bu örnekte köşe yapımızı beş alanla tanımlıyoruz. İlk üç alan köşe konumu, doku koordinatları ve normal için kullanılır. Son iki alan tepe teğet vektörü ve ikili normal vektör için kullanılır. Bu iki alan, kabartma eşleme örneğinde kullanılır. Bu iki alanı bump mapping bölümünde…
Devamı


12 Nisan 2023 0
Otomatik Test Teknikleri

Nokta Piksel Aydınlatma – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Gölgelendiricilerde Aydınlatma Şimdi Example02.fx efekt dosyasını açıklayacağız. Gerçek piksel aydınlatması, gölgelendiriciler kullanılarak dosyada yapılır. Vertex shader girdisi, vertex pozisyonunu ve normali içerir. Köşe gölgelendiricide, grafik boru hattında daha fazla işlem yapmak üzere köşe konumunu dönüştürmek için dünya, görünüm ve projeksiyon matrislerini kullanırız. Aydınlatma yapmak için, tepe konumu ve normali de dünya uzayına dönüştürüyoruz; bunlar, dünya…
Devamı


12 Nisan 2023 0
Geri Ödeme Otomasyonu

Giriş Düzeni Oluşturma – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Giriş Düzeni Oluşturma Bu örnekte, köşe konumlarına ek olarak, grafik boru hattına köşe normalleri ekleyeceğiz. Köşe yerleşimi yapımızı, köşe konumları ve normaller için iki D3DXVECTOR3 alanıyla tanımlarız. Ardından bir D3D10_INPUT_ELEMENT_DESC dizisi oluşturarak giriş düzenini tanımlarız. Dizinin içinde, her öğe bir köşe özelliğine karşılık gelir. Konum ve normal olmak üzere iki köşe niteliği kullandığımız için, giriş…
Devamı


12 Nisan 2023 0
Testler Arasındaki Dengeler

Sistem Yöntemleri – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Sistem Yöntemleri Kullanıcıların işleme için farklı ilkelleri seçmesine izin vermek için, sistem tarafından oluşturulan WndProc() yöntemini WM_KEYDOWN mesajını işleyecek şekilde değiştiriyoruz. Kullanıcılar klavyede boşluk tuşuna her bastığında, g_currentPrimitiveTopo’yu bir artırıyoruz ve geçerli çizim ilkel türünü ayarlamak için SetPrimitiveTopology()’yi çağırıyoruz. Ayrıca, mevcut ilkel türüyle eşleşmesi için pencere başlığı dizesini de değiştiriyoruz. SetPrimitiveTopology() yöntemi, g_currentPrimitiveTopo’ya dayalı olarak…
Devamı


12 Nisan 2023 0
Betik Düzenleyici

Temel Öğeler Oluşturma – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

Temel Öğeler Oluşturma InitD3D10Device yönteminde, gölgelendirici oluşturmayı etkinleştirmek için bazı yeni kod segmentleri ekliyoruz. Efekt dosyasından bir efekt nesnesi oluşturuyoruz ve oluşturulan efekt nesnesinden render tekniklerini alıyoruz. Ayrıca ilkel öğeler için tepe noktaları ve grafik boru hattına köşelerin formatını söyleyen bir giriş düzeni oluşturuyoruz. Yukarıdaki kodda, önce bir ASCII efekt dosyasından bir efekt nesnesi oluşturuyoruz.…
Devamı


12 Nisan 2023 0
Format Verileri

İşletim Sistemi – Analizi Yaptırma Fiyatları – Yazılım Analizi Örnekleri – Ücretli Analizi Yaptırma – Ücretli Yazılım Yaptırma

İşletim Sistemi Burada geliştirme ortamını kuruyoruz ve örnekler için örnek bir çerçeve oluşturuyoruz. Öncelikle Direct3D 10 uyumlu bir ekran kartına ve Microsoft Windows Vista işletim sistemine sahip olmamız gerekiyor. Bu bölümdeki örnekler bir NVIDIA 8600GT ekran kartı üzerinde test edilmiştir. Ardından, Direct3D programlama için gerekli olan DirectX SDK’yı arayıp indirmemiz gerekiyor. Ardından DirectX programını yazmak…
Devamı


12 Nisan 2023 0